יש לנו ניסיון רחב ומגוון בתכנון כבישים וצמתים, הן בין-עירוניים והן עירוניים, הן חדשים והן שדרוג של מצב קיים, בכל מיני מתכונות ובפריסה גאוגרפית רחבה.
כאשר הצומת מרומזר, אנחנו לא מתכננים צומת לחוד ורמזור לחוד, אלא צומת מרומזר בו ניצול השטח וניצול הזמן הולכים ביחד (אלא אם המזמין אינו ער לתועלת תכנון אינטגרטיבי). מספרי נתיבים ואורכיהם מחושבים ע"מ להבטיח תפעול זורם של הצומת / הצמתים / הקטע / הרשת.
להלן מספר דוגמאות של תכנונים אשר הוכנו על-ידינו
כבישים וצמתים בין-עירוניים
עבור מע"צ:
- דרך 40, עוקף לוד (4 צמתים) ועוקף רמלה לוד (2 צמתים): הרחבה לדו-מסלולי, דו-נתיבי והכנות
- לדו-מסלולי תלת-נתיבי
- דרך 55, עוקף הוד השרון (4 צמתים): הרחבה לדו-מסלולי, דו-נתיבי
- דרך 38, ההפרדה המפלסית ליד בית שמש (2 צמתים עם רמזורים, 2 מעגלי תנועה)
- דרך 60, צומת אפרת דרום לצורך רימזור
- דרך 60, קטע גוש עציון – נווה דניאל (4 צמתים, 2 רמזורים): הרחבה והסדרת צמתים
- דרך 60, צומת כוכב יעקב: הסדרת הצומת
- דרך 866, צומת עין אל אסד: הסדרת הצומת
- דרכים 443, 45: קטע בית חורון – ירושלים (5 צמתים, כולל אחד מפוצל – גבעת זאב, 3 רמזורים עם שלבים
- דרך 886: שיפור שני צמתים
- דרך 411, לכל אורכה: שיפור ההתוויה והסדרת 6 צמתים, תב"ע
- דרך 411: הרחבה לדו-מסלולי כולל צמתי קריית עקרון ומזכרת בתיה (עם רמזורים)
- דרך 40 ודרך 461, קטע יהוד – צומת טייסים (4 צמתים עם רמזורים)
- 38 ההפרדה המפלסית עם רמזורים
- דרך 463, צומת רס-כרכר, הפיכה למעגל תנועה
עבור נתיבי ישראל:
- דרך 40, צומת איתן-אבן שמואP: הפיכת צומת מדורג להצטלבות (עם רמזור)
- דרך 232, צמתי מכללת ספיר ואזור תעשיה שער הנגב: הפיכת צמד צמתי קמץ (צומת מדורג) למעגלי תנועה והרחבה לדו-מסלולי
- דרך 34, צומת ניר עם, צומת מדורג עם הכניסה לשדרות מבגין
עבור המינהל האזרחי איו"ש:
- דרך 557, צומת ראמין: הסדרת הצומת
- דרך 60, ומת קלקס: יצירת מעגל תנועה
- דרך 55, קטע המשתלות: שידרו הקטע ויצירת מחלפון
עבור דרך ארץ – CJV :
- צומת גבעת כ"ח ,דרכים 444/465 (עם רמזור)
עבור משרד השיכון
- דרך 578, צומת חדש ודרך גישה חדשה למשכיות
- דרך 316, ליד מצדות יהודה, תוואי חדש ושני צמתים
- צומת 60/437 גבע בנימין, שידרוג מעגל התנועה
ליווי והנחיית תכנון לדרכים בין עירוניות מטעם המינהל האזרחי יו"ש:
- דרך 90,הרחבה לדו מסלולי ומחלוף
- דרך 465, קטע ג'ילזון – אום ספה, הסדרת תוואי הרחבה לדו-מסלולי ומחלוף
- דרך הגישה לרוואבי.
כבישים וצמתים עירוניים
- בית אל, צומת סולם יעקב – התאנה – ארץ חמדה (מ"מ בית אל)
- בית אל, צומת סולם יעקב – כינור דוד – תמר (מ"מ בית אל)
- בית אל, צומת לוז – החלוצים(מ"מ בית אל)
- בית אל, צומת תורה ועבודה – הבריכה (מ"מ בית אל)
- בית שמש, הפיכת הרצל ובני צבי לחד-סטריים כולל שינויים בצמתים (עיריית בית שמש)
- בית שמש, רח' נוימן, הסדרה (עיריית בית שמש)
- בית שמש, רח' יגאל אלון, הכניסה לעיר – כביש 10, הסדרת התוואי והרחבה לדו-מסלולי, צמתים ומעגלי תנועה (עיריית בית שמש)
- בית שמש, רח' העליה, הסדרת התוואי והחתך לרוחב (עיריית בית שמש)
- תל אביב, רח' התחיה, הרחבה והסדרה, כולל שני רמזורים (נתיבי איילון)
- חולון, שד' ירושלים, הרחבה לדו-מסלוליים, כולל 4 רמזורים והתייחסות לרכבת קלה (עיריית חולון)
- גדרה, רח' סברדלוב (מ"מ גדרה)
- גדרה, רח' וייצמן (מ"מ גדרה)
- גדרה, רח' הבילויים (מ"מ גדרה)
- נריה, רח' פרי מגדים (הישוב)
- ניל"י, הרחוב הראשי, הכניס לישוב – מתחם הזבל (הישוב)
- גבע בנימין, דרך הגישה, הסדרת התוואי והרחבה לדו-מסלולי, כולל צומת ומעגל תנועה (משרד השיכון)
- גבע בנימין, כל הכבישים והצמתים בשכונת 155 יח"ד (משרד השיכון)
- אשתאול, מתחם קק"ל, הסדרת הכבישים וצומת (קק"ל)
- חברון, שכונת תל רומיידה (הישוב היהודי)
- צומת למפעל מיץ בעזה, (UNDP)
- מבוא חורון, אזור מיתון תנועה (הישוב)
- מזור, כל הכבישים (הישוב)
רגילים
- דרך הגישה לבית עלמין דולב (מ"א מטה בנימין)
- דרך הגישה לבית עלמין כוכב יעקב (מ"א מטה בנימין)
- כביש הואדי (מ"מ בית אל)
- שיפור כיכר בני צבי (מ"מ בית אל)